Aug 2, 2010

Karnival MPAJ


Karnival Majlis Perbandaran Ampang Jaya(MPAJ) pada hari Ahad 1hb Ogos 2010 menyaksikan 50 kereta mengambil bahagian di dalam pameran/pertandingan Kereta Mini








Kategori pertandingan:-

1. Classic (Original)

2. Modern

3. Ubahsuai

4. Model Clubman

5. Kategori Harapan





Aku pun masuk la pertandingan buat julung2 kalinya. Daftar sebagai ahli kelab RM 150 dan yuran pertandingan RM 20 . Aku masuk kategori Classic (Original) sebab kereta aku maintain original. Kerata aku model Morris Countryman tahun 1962. Ini dia kereta aku.








Peserta lain banyak yg hebat2. Kereta aku diumumkan tempat ke-6. Itu tak kisah sebab aku dapat ramai kenalan baru .








Insyaalah Mini kelab akan dijemput ke Ipoh Station dalam program Hari Raya nanti.....tunggu
















































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































1 comment:

  1. tahniah bro atas kelahiran blog ni 'tunggu entry yang mantop-mantop selepas ni'.

    ReplyDelete