Oct 11, 2011

PAMERAN 50THN FILEM MELAYU

YAB Tun Ahmad Sarji b. Abdul Hamid akan hadir dan akan merasmikan majlis ini. Beberapa Artis Veteran juga akan hadir. Majlis akan bermula seawal jam 12.00pm dan perasmian akan bermula jam 3.30pm. Pameran dibuka pada orang ramai. Makanan hanya akan disediakan kpd jemputan khas, wartawan, dan yg terlibat secara lansung dgn majlis ini. Beberapa buah kereta vintage juga akan dipamerkan. Sesi karaoke oleh Artis Veteran juga diadakan atas permintaan mereka.

Satu 'Masterpiece' buku mengenai Biduan Negara Saloma yg ditulis oleh En Ahmad Fauzee Samad akan dipamerkan. Buku ini masih diperingkat persiapan dan akan berada di pasaran tidak berapa lama lagi.

Restoran akan dibuka spt biasa, tetapi akan dikosongkan seketika bg memberi laluan majlis perasmian. Kepada pengunjung, makanan dijual seperti biasa, hanya sistem pembayaran shj atas dasar 'cash on delivery' utk mengelakkan kesulitan.

2 buah khemah akan didirikan di luar restoren bagi keselesaan pengunjung. Pameran dibuka pada orang ramai dan kami harap semua akan terhibur.

No comments:

Post a Comment